Happy b-day to you.

hallojsann , Hur mår ni. Själv mår jag helt okej , Gick och la mig klockan 5 på morgonen , var så sjukt pigg så jag kunde inte somna.

Hur kul är det när man smsar med en viktig person och plötsligt så dör bara mobilen?. Batteri hade den men den bara stängdes av , blev så arg att jag satt och försökte fixa den klockan 4 på morgonen , hahaha fan vad jag är dum ibland. Eller nej skojar bara huhu.

Idag ska jag fira min lillebror eftersom han fyller 12 år idag stor pojke.
Aja ska inte sitta och skriva en massa. Skriver mer senare

PUSS !




Grattis på födelsedagen min lilla älskling !

Kommentarer
Postat av: Avin,

Hahah han fyller la 13? :)

Grattis alfreeed<3

2011-06-20 @ 21:22:58
URL: http://avinalzahawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0